Дорогие друзья! В этом, 2018, году нашей фирме исполнился 21 год. Мы накопили опыт, достигли высокого качества обслуживания и заслужили ваше доверие. Количество разработанных нами и предлагаемых вам программ постоянно увеличивается, и сегодня мы можем показать вам  весь мир!

Присоединяйтесь к нам на 





Великолепные экскурсионные туры круглый год. "Античная Греция" - недельный тур из Салоник или Афин. Круизы по греческим островам.
 
Отдых в трех очень разных регионах Хорватии: каменистая Истрия рядом с Венецией, Средняя Далмация - горы, сосны и песок, Дубровник - древний город. Чистые пляжи Адриатического моря + экскурсии.
 
*
Маврикий - остров в Индийском океане для респектабельных туристов. Роскошные отели, белоснежный песок и буйная тропическая растительность.

Мінінфраструктури назвало найпунктуальніші українські авіакомпанії


Мінінфраструктури назвало найпунктуальніші українські авіакомпанії 13 июля, 2018 в 14:36

В Міністерстві інфраструктури склали рейтинг пунктуальності авіакомпаній у червні 2018 року. Згідно з складеним рейтингом, найпунктуальнішою українською авіакомпанією в минулому місяці стала "Мотор-Січ". Авіакомпанія здійснила в червні всі 256 призначених рейсів вчасно і за розкладом.

Рейтинг авіакомпаній оприлюднено на сайті Міністерства інфраситруктури. 

Також в трійку кращих увійшли авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) і "Роза вітрів", 98% рейсів яких з українських аеропортів вилетіло не пізніше двох годин від призначеного часу відправлення.

Далі зі значним відривом йде авіакомпанія SkyUp (87% при 202 рейсах). На п’ятій сходинці – YanAir (84% при 267 рейсах), шостій – AzurAir (82% при 262 рейсах) та сьомій – AirAlanna (80% при 5 рейсах).

В кінці рейтингу знаходять авіакомпанії FANair (70% при 46 рейсах) та Bravo (68% при 363 рейсах). Замикають рейтинг Anda Air (67% при рейсах) та Atlas Jet (64% при 14 рейсах).


 

Також оприлюднено найнепунктуальніші авіакомпанії в Україні 

 

Про це розповів генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябикін, пише "Ліга.Бізнес".

"Коли ми говоримо про поняття "затримка рейсу", необхідно чітко усвідомлювати, що цей термін повною мірою застосовується лише до регулярних перевізників, які здійснюють перельоти згідно з розкладом, який не підлягає змінам протягом усього піврічного періоду (зимовий і літній час). Якщо мовиться про чартерні рейси, що здійснюються на замовлення туристичних операторів, то "затримка рейсу" – це відхилення фактичного вильоту від часу останнього запитаного слоту", – пояснює фахівець.

За його словами, зараз в аеропорту Бориспіль 90% чартерних пасажирів здійснюють лише три авіакомпанії, однак, негативну статистику "роблять" 10%, що як раз залишилися.

Наприклад, за тиждень 25 червня – 3 липня чартерні авіакомпанії в "Борисполі", які спрацювали з регулярністю нижче ніж 50%: з регулярністю 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo, 33% – авіакомпанія Atlasjet, 25% – SkyUp, 7% – YanAir, Anda Air – 0%. Найвищий ж показник серед чартерних перевізників минулого тижня показала "Роза Вітрів" – 92%. З регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія Azur Air,
– додає він.

Як підкреслює Рябикін, основною причиною затримок є, звичайно, технічні моменти, пов'язані з несправністю повітряних суден, а основною причиною конфліктних ситуацій в аеропорту – невиконання деякими чартерними авіакомпаніями Правил повітряних перевезень, тобто роботи з пасажирами затриманих рейсів.

Нагадаємо, нещодавно через масові затримки чартерних рейсів українські туристи масово не могли повернутись додому із популярних курортних країн, зокрема, з Тунісу, Іспанії, Албанії та Грузії. За словами міністра інфраструктури Володимира Омеляна, до авіакомпаній-порушників буде вжито жорсткі санкції.